Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Tι τοθελα;

Παραμονη των Φωτων και η μερα ηταν τσουχτερη που δεν σου κανει διαθεση να σηκωθεις απο τη ζεστασια του κρεββατιου σου. Ελα.. ομως που επρεπε να παω στην καλη μας "εφοριουλα",για να ε ι σ π ρ α ξω!!!
Ναι, θα το πιστεψετε παρακαλω!!.. εεεε...αυτο δεν εχει ξαναγινει!!!
Αλλα., φιλοι μου, τοση ειναι η καντεμια μου, μη πω τιποτα χειροτερο μερες που ειναι, που ..τ ω ρ α, που.. ετυχε να θελει να μου δωσει λ ε φ τ α η εφορια, τωρα βρηκε κι αυτος ο "ρημαδοκαιρος" να χαλασει.. με συνεπεια.. να μου επιρρεασει το ποδι μου απο ενα προσφατο σπασιμο!!. Αν ειναι δυνατον!!!
Τι εγινε καλε; μεχρι χτες καλα τα πηγαινε ο "βρωμοκαιρος", ειχαμε λιακαδες, ...υψηλες θερμοκρασιες,... οπως ακριβως μας τα εχε πει ο κος... Ανενιστοδρανιστακης ο μετεωρολογος, ..σ η μ ε ρ α, παναθεμα τον, βρηκε να χαλασει;... που στις Εφοριες ειναι χαρα Θεου;... που επικρατει "ηρεμια";.. Παραμονη Φωτων.. βλεπεις ,ευκαιρια βρηκαν οι "καημενοι" δημοσιοι υπαλληλοι ,,για να την κανουν κοπανα (τους λυπαται η ψυχη μου!!)..οποτε, υπολειτουργει το "μεγαρο" ετσι ..ο κοσμος που το γνωριζει δεν περναει ουτε απ εξω!!. μονο κατι φουκαριαρες καθαριστριες ειναι παρουσες...μη πω!!Ο απλος κοσμακης βλεπετε, πρεπει να δουλεψει για να μη χαθει μεροκαματο..
Εστειλα που λετε..λοιπον το γιο μου..να εισπραξει ...αλλα....τ ζ ι φ ο ς!!
Δεν του δινουνε τον ¨"μαιντανο" με ΤΙΠΟΤΑ γιατι θελουν ντε και καλα την αφεντια μου!!'
Διαχειριστρια" βλεπεις!!!
Ηθελα κι εγω να εχω στη ζωη μου ενα αξιωμα και να που την π α τ η σ α...!!!
Πα...πα...πααα μακρυα αλλη φορα απο αξιωματα......
Τι τοθελα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου